New York och Italien, dit vill jag! :D

I sommar blir det inget utomlands eftersom konfirmationslägret kostade 10800 (jääävligt dyrt!!) men vi har snackat om att mamma och jag ska åka till New York när jag har gått ut nian, och pappa har en kompis som äger ett hus i Italien som vi kanske kan låna. Happy face! :D
Italien: god mat (pizza haha),  badstränder, och snygga och charmiga killar.
New York: Massa shopping, kändisar, coola sevärdheter.
Haha, slog man ihop allt det där skulle det bli coolaste resan ever! ;)
Kommentarer
Postat av: Ida. R

Tjenatjena mittbena, Fanny!

Nu är det så att jag har, i brist på annat, en frågestund på min blogg där du gärna får gå in och ställa hur många frågor som helst om vad som helst!

Kram,

Ida. R



Direktlänk till frågestunden:

http://loppaaannn.blogg.se/2012/april/time-to-ask-fragestund.html

2012-04-23 @ 20:43:16
URL: http://loppaaannn.blogg.se/




Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu