Förbjuden att äta på tre timmar

Godmorgon loovies, hur mår ni idag? :D Själv mår jag fortfarande sådär, men går nog till skolan imorgon!
Kom nyss tillbaka från tandläkaren, och det gick ju typ sådär. Jag har ett jättefint bett och behöver inte tandställning (puh!) men rönkenbilderna visar att jag har flera tänder som har påbörjade hål. Det beror tydligen på småätande... ehe, vilket jag ska bli jättebra på nu i fortsättningen! ;)

Vem kunde veta att äta massa frukt mellan målen var dåligt för tänderna?? :S
Så nu la de någon äcklig kräm på tänderna så jag får inte äta på några timmar...
Jag slapp borra i alla fall så jag är glad! :D

Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu