Dream Lumi Touch - Maybelline

Jag är en person som får lite acne då och då, och lite rodnader i ansiktet, så det är väldigt viktigt för mig att ha ett riktigt bra coverstick. Match made in heaven, gaah! :D
Därför tänkte jag tipsa er om det bästa coversticket som finns! Dream Lumi Touch från Maybelline.
Det är som en penna som man tar och målar på vad rodnanden/finnen och smetar ut lite. Efter du har tagit på det så tar du på puder en gång till och det håller hela dagen. ;)
Finns på Kicks och kostar runt 100 :- eller mer.
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu