Tecken på att han gillar dig #4


♥  Hans pupiller blir stora!
Kolla det nästa gång du står och pratar med honom. Om hans pupiller blir stora så gillar han nog dig! Haha, låter kanske jättekonstigt men det är någonting med att ens pupiller vidgas och blir stora när man kollar på någon man gillar!

♥  Han litar på dig!

Ja, det var några tecken som jag har att dela med mig av.
Men ja, kontaktar han dig ofta och är i närheten, älskar att prata med dig osv osv så kan du nog vara säker på att han faktiskt gillar dig.
Han kanske tillochmed har sagt det också? Om inte rakt ut, har han kanske försökt berätta det genom ett annat sätt? Kanske skämtat om det eller gett dig några gulliga komplimanger?

Alla är ju olika, och olika killar visar sina känslor på olika sätt. Vissa killar kanske bara vill vara charmiga?
Men oftast så gillar han nog dig om majoriteten av de här tecknena stämmer! Jag lovar!
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu