Jag... fjortis?

Haha, fick den här kommentaren på min youtubevideo och rynkade pannan och skrattade förvånat.
Va?! Jag... en fjortis? Skämtar du med mig?!
Definition av fjortis: Tuperat hår, massa mascara, 17 lager brunkräm, jättestor urringing och push-up, och tillgjord röst.
Skulle hellre klassa mig själv som en tönt än för fjortis. Jag är inte ens i närheten av att vara fjortis..?
Du ska inte kalla folk för saker om du inte ens känner dem överhuvudtaget?
Haha, skrattar bara åt sånt här, bevisar att det föds en idiot var tredje minut!
Anyways, PUSS PÅ DIG DIN FULING! 

Girls, ta inte åt er av dumma kommentarer; det säger bara mer om personerna än om er själva! ;)
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu