Dag 15 - En person/kändis jag önskar att jag träffat

En kändis jag önskar att jag hade fått träffa är Michael Jackson.
Gud vad jag älskade honom när jag var liten! Jag hade alla hans populäraste skivor och jag lyssnade alltid på dem på min iPod!
Dagen då han dog var jag på stranden med familjen och Elli, och jag ville gråta men kunde inte...
Min idol, min inspiration, fanns inte längre. Borta. Föralltid.
Såg en dokumentär nu för ett tag sedan, om doktorn som anklagades för att ha "dödat" honom. Tyckte så jävla synd om doktorn, även vän till familjen, för han visste ju att han hade gjort ett misstag med medicinen...
Michaels musik lever vidare, och den talar verkligen till mig.
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu