Dag 10 - Hur ser min framtid ut?

Jag har så himla svårt att bestämma mig gällande framtiden... ska jag bli modell, skådespelare, eller designer kanske...?
Vad jag är störtsäker på är att jag ska resa runt i världen! Jag ska åka dit jag alltid har velat åka, och göra det jag alltid har velat göra! Jag ska skaffa många nya kompisar, träna på olika jobb + aktiviteter, festa mycket, tjäna massor av pengar! Och sen när jag är runt 28 så vill jag hitta en kille och skaffa familj och barn!
Och sen när jag är gammal så ska jag återvända hem till Sverige, och kanske skriva en bok om mitt liv! Skriva om allt jag upplevt i livet, allting jag har lärt mig och åstadkommit.
Men ja såklart, just nu gäller det att plugga hårt och få bra betyg så att jag kan klara mig "där ute" sen! ;)
Men en sak är säker... min framtid ska vara glad, lycklig och BÄST! :D
Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, så vill jag också att mitt liv ska bli! Vore drömmen ju!!:D

2012-03-21 @ 17:34:35
URL: http://elinwieslander.blogg.se/




Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu