30 dagar på bloggen

Det här kanske är bra att börja med för att ni ska lära känna mig mer och så att det blir bättre uppdatering! :)
Börjar idag!


Dag:

1. Berätta om dig själv

2. Staden där du bor

3. Dina kompisar

4. En person du ser upp till

5. En bild på dig för 1 år sedan

6. Bloggarna du läser

7. Vem är den roligaste du vet?

8. Bild på din garderob

9. I din väska finns...?

10. Hur ser din framtid ut?

11. En bild på någon du saknar

12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu

13. Ett kort någon annan tagit på dig

14. Din högsta dröm

15. En person/kändis du önskar att du träffat

16. Detta gör jag på helgerna

17. Hit vill jag åka innan jag dör

18. Här handlar jag helst

19. En vän som bor långt ifrån

20. Bild på det du köpte senast

21. Favorit ställe

22. En tv-serie du älskar

23. Ditt favorit nagelack

24. Ett kort på din data

25. Detta är jag beroende av

26. Något du vill ha just nu

27. Ditt framtida bröllop

28. Bild på sminket du brukar använda

29. Detta åt jag till frukost

30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer
Postat av: Emelie - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

God morgon!



Gjorde nyss en ny kategori till bloggen: One day your life will flash before your eyes, make sure it`s worth watching! Då mina jobb har gett mig möjlighet att resa mycket så har jag upplevt en hel del och kommer nu dela med mig av mina bästa upplevelser!

Ta dig gärna en titt och kommentera mitt senaste inlägg om hajsafari! :D



Ha en underbar söndag!

2012-03-11 @ 12:02:26
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/




Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu