Varför 2012 ska bli mitt år

Jag sa så om 2011 också, att det skulle bli mitt år.
Men det nya året hann knappt börja innan jag fick reda på att hela min framtid skulle förändras; mina föräldrar skulle skilja sig.
Jag var inte van vid stora förändringar och efter det föll jag och jag föll enda ner till botten. Botten av allt.
Mitt liv gick i kras, jag mådde dåligt. Allting gick fel, betyget sjönk, jag presterade inte bra i skolan, förlorade nästan en nära vän, men viktigast av allt; jag förlorade mitt självförtroende, jag hatade mig själv och jag liksom förlorade mig själv.

Efter det hade jag väldigt svårt för förändringar och jag kunde bli ledsen för den minsta lilla förändring i mitt vardagliga liv; t. ex att mina bästa kompisar hade det kul utan mig m.m.
Men efter flytten och vid början av sommaren insåg jag att jag inte kan gå runt och vara ledsen inombords.
Jag måste ta tag i mitt liv och börja leva!!

Så, jag bestämde mig för massa förändringar:
Jag skrev det här på min förra blogg vid skolstarten, och det här har jag åstadkommit med sen dess:
Är stolt över mig själv.
2012 har börjat gå bra och ska bli mycket bättre. Har känt att jag har skrattat mycket och så, så det är ju bra! Har deppat också såklart men det går inte att undvika så lätt ibland. Alla har en dålig dag ibland..

Ja, i livet kommer man stöta på motgångar, farväl och förändringar men då får man försöka inse att det är en del av livet.

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Himla fin blogg!

Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte? :)

2012-04-26 @ 15:30:56
URL: http://bymathilda.se



Postat av: ebba & isabella

har gjort ett inlägg om taskiga kommentarer , svara gärna på frågan i inlägget ? :)

2012-04-26 @ 16:05:00
URL: http://wejustsmile.blogg.se/




Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu