Tre dagar kvar till påsklov, rätt så awesome vaa? :D

Skolfoto i 8:an
Bara tre dagar kvar av skolan, och sen är det påsklov! Sweeet! :D
Jag kommer att ha rätt så fullt upp de här tre dagarna. Men på något sätt så ska jag fixa lite tid till att blogga också. ;) Om inte, så får ni jättebra uppdatering (tidsinställda) under påskhelgen; massa tips och annat, och dessutom inlägg med kussisen! :)

Idag ska jag:
- förbi Vällingby och prova jeans
- fota pappa med gitarr (business-gej)
- få tag på Elli och snacka om påsken
- plugga SO
PUSS
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu