Skämde ut mig för prästen.... :S

Godmorgon! Nu på morgonen var jag på familjegudstjänst med pappa. Jag vill verkligen bli av med de här 10 kyrkgångerna så fort som möjligt!!
I alla fall, till rubriken... Varje gång man har varit på en gudstjänst så skriver man det i sin bok och så får prästen skriva under. Jag hade skrivit att jag inte kände mig så välkommen när jag kom in i kyrkan för de andra gångerna jag hade gått dit hade prästen kommit fram och sagt "välkommen" och så.. men inte denna gång.
Så han läste det!!!! Usch, det var jättepinsamt. :(

Haha min min när han läste det :P
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu