Numerologi är faktiskt coolt :D

Jag får mejl då och då angående numerologi där jag får räkna ut vad mina nummer i födelsedatumet säger om mig, eller bokstäverna i mitt namn och så, skitcoolt :D  Fick en idag om "personal year number" och det här är vad den säger att mitt 2012 ska bli!

I år kan positiva möjligheter presentera sig på alla fronter. Många av de hinder fråntidigare år tycks glida ur händerna. Ditt hårda arbete belönas med mer personlig
frihet och en paus från restriktiva rutiner. Resor, äventyr eller ytterligare utbildning kanvara en del av helhetsbilden. I år är också bra för att driva nya sysselsättningsmöjligheteroch träffa nya vänner!


Tidigare hinder försvinner undan, jag borde träffa nya kompisar och äventyra, och "positiva möjligheter"....
Ja, man kan ju alltid hoppas att det blir så bra. :)

Kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Ny omgång av GISSA BLOGGEN hos mig, var med & gissa, & om du har rätt så har du chansen att få en länk at MY BLOG :D

2012-04-18 @ 20:43:03
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/




Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu