Motionscykeln räddade mig..

Usch, har inte tränat ordentligt sen innan påsklovet! Men jag har ju dessutom varit sjuk och haft mycket allergi så det har inte blivit av...
Därför är jag så glad att jag har min kära träningscykel som räddar mig undan att bli en soffpotatis (hah eller inte riktigt..?) så har tränat i en halvtimme ungefär med massa övningar och stretching. ;)
Jag kan inte nå mina tår för jag är såååå ovig...
Nu ska jag i alla fall måla på mina naglar igen och sätta på en chokladansiktsmask. Så blir det att plugga lite matte, skittråkigt men måste göras. :P
Haha det i vänstra hörnet på bilden är min handflata, ser helt konstigt ut haha... :P
Kommentarer
Postat av: molly

sv: takc :)

2012-04-22 @ 19:22:21
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/




Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu