Förlorat läsare på grund av dålig uppdatering

Jag har bloggat väldigt dåligt i några dagar nu, och det är för att jag är mitt inne i en liten period då jag får mycket finnar, har ont i magen osv! Då har jag ingen vidare lust att ta bilder på mig själv eller outfit, eller ens sätta på mig något snyggt. Därför blir det inte så mycket mode.
Dessutom är det lov och jag orkar inte lägga ner så himla mycket tid på att blogga.
Nackdelen med det är ju att jag då förlorar läsare vilket är synd. :( Kanske får hoppas på att alla har semester och kommer tillbaka efter lovet..?
Från och med nästa vecka blir det toppenuppdatering, i promise lovies!
Kommentarer
Postat av: Karro

Allt bra? :D

kram!

2012-04-14 @ 00:47:21
URL: http://kkaarrrroo.blogg.se/



Postat av: Fanny

Sv: Tack så mycket! Planer för dagen?

KRAM!

2012-04-14 @ 11:47:58
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/




Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu