Follow me with Bloglovin-länk!

cajsa och beda om Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow:
btw.... Hur får man en sån follow me by bloglovin under varje inlägg? Eller hur får man själva saken?:)

När jag la till min blogg på bloglovin så kom det upp en ruta att man skulle lägga in en embed-kod på bloggen för att bloglovin skulle veta vilken som var min blogg, om du fattar. Så jag la in koden i kodmallen under själva inläggen. Så jag fick den ifrån bloglovin när jag skulle "länka" min blogg därigenom. ;)
Hoppas du fattar! KRAM


Follow my blog with Bloglovin
2012-04-18 @ 21:23:00 - Kategori: Vardagligt1 kommentarer
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu