Nu är det bestämt

Kalla mig tråkig, men jag känner mig så kass på att blogga, det är inte min grej.
Känner inte för att lägga upp saker om vad jag gör, vad jag har på mig hela tiden eller skriva om mig själv överhuvudtaget.
Jag har inte riktigt listat ut hur jag ska kunna sticka ut. Återkommer snart med den nya bloggen, kan inte komma på något bra namn. vad tycker ni vore ett bra namn. ett citat/smeknamn/eller något annat...??

Jag kommer från och med nu lägga upp minst ett inlägg varje dag. Det kan vara allt från outfits, plagg, naglar, skor eller bilder på mig, natur, med vänner eller något sånt. Jag kommer definitivt också lägga upp skönhetstips och så ska jag bli bättre på att fixa olika frisyrer så kan jag tipsa om det. ;)

HEJDÅ!!
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu