Wishing to be alone, but when being alone, wishing for someone to be there

Hej kära läsare, hur mår ni idag? Har ni några häftiga planer inför helgen, något spännande planerat? :)
Det har inte jag.. Jag skulle ha gått på bio idag men tjejen är sjuk så det får bli en annan gång.
Och stackars lillebror som just nu är på akuten. :( Han har haft jätteont i halsen, tycker verkligen synd om honom.
Så det här är anledningen till att jag som vanligt har absolut ingenting att göra..! Men ska ta min tid att plugga SO och fixa lite tidsinställda till påsken.
PUSS 
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bloglovinbyte? :)





Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu