Varför så dåligt uppdatering?

Hehe jo, för att jag har fått BLOGGTORKA (!) och kommer för tillfället inte på någonting bra att skriva om. Någon som kanske skulle vilja komma med förslag på vad jag kan skriva om?
Dessutom har jag ju varit ledig nu i två dagar, och inte gjort annat än att slappa. Jag måste få inspiration, och just nu får jag ingen. :S
Tänker definitivt inte ta en bloggpaus, jag kommer tappa jättemånga av er läsare på det sättet..
Ni får gärna komma med förslag så ska ni se att jag så småningom är back on track! :D
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu