Vår shopping

Känner för att planera vad det är som behövs i vår innan alla fina vårkläder kommer ut i butikerna, känner inte att alla riktigt har gjort det än...
Så när jag ska dra ut och vårshoppa så kommer jag veta exakt vad jag vill ha och behöver :D

Jag känner att mintfärgerna är vad som behövs, typ mintgrönt, mintrosa, mintgul osv.
mintrosa byxor och en mintgrön tröja till exempel, och någon mintfärgad schal låter ju inte heller så fel? :)
Annars behöver jag satsa på chinos och blusar. Har inte en enda blus i min garderob???
Öj öj öj...
Gemma pant
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu