Mobilen är lagad

Hej sweeeeeeeties, hur mår ni? Jag mår super just nu, och vill ni veta varför..?
Jo, för att min mobil har kommit tillbaka från lagningen! :D
Går inte att beskriva känslan av att få tillbaka sin mobil efter att ha varit utan den i tre veckor. Jag blev så himla glad när jag kom hem och mamma sa att min mobil hade kommit hem!
Rätt lustigt att dagens ungdomar inte skulle kunna klara sig utan sin mobil. Vi kan liksom inte föreställa oss en vardag utan elektronik.. :P
Visserligen var alla kontakter och sms borta men så länge jag har den så är jag lycklig ♥♥♥
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu