La vie est belle ♥

Visst låter "livet är underbart" vackrare på franska? Någon sa det till mig en gång, och ja; just nu är det sant!
Kom och tänka på det när jag på rasten satt tillsammans med min klass och vi höll på att skoja och skratta och prata om allt möjligt! Jag insåg att jag var väldigt lycklig lottad att få ha så underbara vänner som dem, och att allting har blivit bättre, inte bara med kompisarna, utan i mitt liv överhuvudtaget! :D
Känner att jag mår väldigt bra just nu med stigande betyg, bättre rutiner och prioritering, bättre självförtroende, men framför allt; massa underbara vänner och världens underbaraste familj! ♥
Javisst, jag klagar på saker om mig själv och skolan och allt, men det är bara smågrejer, aldrig något stort.
I stort sätt är allting bra just nu, och det får mig att känna mig så lycklig! :)
För ett år sedan mådde jag inte lika bra som jag gör nu. Jag var deprimerad, osäker, negativ, och saker stod inte rätt till i mitt liv.
Men nu, 2012, har allting ordnats upp och jag lovade mig själv att bli bättre på allt detta år! Och jag kan väl säga att jag är påväg uppåt! YES!
La vie est belle


Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu