Hur man får blankt hår


Såhär ser mitt hår ut idag; slitet, matt, torrt och FULT!
Vad man kan göra för att få starkt och friskt hår:
  • Håret är ömtåligt, behandla det väl
  • Använd toffsar utan metallgrej!
  • Borsta aldrig håret när det är blött
  • Låt håret självtorka, rufsa inte runt med handduken i håret för det sliter!
  • Schampoonera inte så ofta, men när du gör det så ta mindre schampoo och massa balsam (men bara från öronen och bakåt!)
  • Ät nyttigt; b-vitamin och e-vitamin! (Det finns även e-vitamin i TREsemmés produkter som jag använder, skitbra ju! :))
Nu ska jag se till att själv använda mig av de här tipsen, så kan jag visa er om jag har märkt någon skillnad. Typ som en before-after -bild! ;)
Girls, vårt hår är ju verkligen superviktigt right(?) så ta hand om det väl och behandla det varsamt.
Vad vore vi utan vårt vackra hår..?
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu