Tecken och tydningar

Kalla mig konstig, men jag tror på tecken. Jag tror starkt på tecken och tydningar; om saker jag gör, ritar, eller så visar tecken/tydning på något. Vissa tecken har faktiskt relaterat till verkligheten.
Jag tror starkast på drömtydningar.
Jag har en drömdagbok där jag skriver ner varje dröm jag har haft, om den fortfarande är ganska tydlig i minnet. Sen tyder jag drömmen och försökte relatera tydningarna till händelser i mitt liv; tidigare och vad som kommer hända i veckan. Tydningarna stämmer in på hur jag känner mig, hur jag mår.
När mina föräldrar skilde sig var jag otroligt nedstämd under en längre tid, och när jag tydade drömmarna fick jag väldigt ofta tecken på att mitt självförtroende sjunkit, att jag behövde ta tag i mina känslor eller att det var någonting som jag behövde släppa taget om.
Allt detta har fått mig att tro starkt på drömtydningar.
Därför hade jag tänkt dela med mig några av mina drömtydningar av de som faktiskt har varit sanna! :D
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu