Dag 1 - Berättar om mig själv

Mitt namn är Fanny Olsson.
Jag är 14 år och bor i Stockholm med min familj; mamma, pappa, och mina två brorsor! (En av dem är på bilden)
Jag har skilda föräldrar, men de bor väldigt nära varandra så jag har det inte så krångligt!
Jag är en snäll och mysig tjej som  man kan lita på och som alltid finns där för andra!
Jag kan vara blyg när man träffar mig för första gången, men det förändras när jag lärt känna en!
Jag älskar nog allt som en vanlig tonåring älskar:
mode, killar, musik, godis, att fota, och att vara med kompisar
Saker jag hatar:
sniglar, dryga människor, att ha tråkigt och mörkret!
Favorit:
godis - lakrits!
musik - verkligen allt! alla stilar, tempon, artister osv.
artist - Greyson Chance!
film - The Hangover (för tillfället!)
intresse - foto

Jag älskar att fota och redigera bilder, som ni kanske ser på kollaget!
Jag älskar att fota allt; natur, porträtt, texter, och allt i min vardag!
Musik kan jag inte leva utan. Jag brukar lyssna på musik som jag kan relatera till, meningsfull musik liksom.
Men jag älskar tempo-låtar också. De gör en så himla glad :D

Ja, mer hade jag nog inte att säga. Kan ju inte säga allt men här är väl typ det "viktigaste"
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu