Not that kind of girl

Tumblr_lgjdszujin1qb8ikqo1_500_large
Jag ser inte mig själv som "girlfriend material". Jag ser inte mig själv som en sån som alla killar vill ha, alla killars drömtjej. Finns ingen möjlighet liksom..?
Att det kan finnas någon som tänker på mig, längtar efter mig, vill ha mig. Nej..
Beror inte på dåligt självförtroende, verkligen inte. Hur bra självförtroende man än har så kommer man nog alltid kanske bli lite förvånad/smickrad/generad när någon säger att den gillar en.
Tanken som skulle komma upp i mitt huvud är: varför? Varför gillar han mig? Världen består av miljontals tjejer och av alla dem så gillar han just mig?
Vad ser han i mig? Vad är det med mig som är så bra?

Men kanske just det att du inte vet hur vacker du är, som just gör dig så speciell.
You don't know you're beautiful, and that's what makes you beautiful. 
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu