Aldrig för gammal för traditioner

Det är något speciellt med sånahär högtider, som julafton, påsken och halloween. Vilket högtid som helst egentligen.
Det spelar ingen roll vilken ålder jag är i; jag kommer alltid titta på kalle ankas julafton fastän det är samma gamla avsnitt varje år, alltid pynta och fixa fejkblod till halloween, inte minst leta efter påskägg i trädgåden på påsken och sen äta mig tjock på godis.
De är traditioner, och de vill jag hålla. 

Bry dig inte om om du är 14 och fortfarande gör allt det här; det är liksom en tid då du inser att du fortfarande är barn och kommer alltid att vara det. Njut av tiden då du kan uppföra dig som en så länge den varar, för snart måste du agera vuxen och kanske inte accepteras av såna här betéenden. 

Jag tänker klä ut mig till halloween, titta på kalle ankas julafton och leta efter påskägg, för jag är barn och det tänker jag inte glömma.
Kommentarer

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu